första intrycket

Jag var på ett öppethus idag för ett gymnasium inne i stan. Jag hade inga större förväntningar när jag klev innanför de dubbla dörrarna som skulle föreställa en entré men bara efter några minuter kändes allt så rätt. Inredningen tillsammans med de gröna växterna som speglades mot glasväggarna i klassrummen gjorde så att jag fick känslan av att det var här jag ville gå i tre år. Efter en timme kunde jag gå ut genom samma dörrar och pusta ut eftersom min förvirring inför gymnasie och alla dess val, kanske inte var så svåra ialla fall. Jag vet inte vad det var men jag har lärt mig att man nästan vid alla tillfällen ska lita på sin magkänsla och jag tror att det här är ett sådant tillfälle.

Kommentarer
Postat av: my

superduper hetinggeting! miss u <3

2010-12-07 @ 17:20:54
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/
Postat av: Emma

Saknar dig också! :) måste ses snart cooling! :) <3

2010-12-07 @ 17:24:48
URL: http://vartidarnublogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0