a new day has come

Det är otroligt hur mycket kan ändras på bara en helg. Jag lever livet fullt ut och tänker göra det en lång tid framöver. Igår var det fotbollsmatch i Norrtälje och jag var med i startelvan. Spelade helt okej i första halvlek men i den andra kändes det mycket bättre. Lyckades spela hela andra trots att jag fick en ordentlig spark på ena knät av en motståndare och nästan hoppade ut på ett ben i första halvlek, men lite kylspray räddade matchen. Vi spelade riktigt bra och det var glädje på planen, den känslan har jag inte känt tidigare bland oss, grymt kul trots att vi förlorade med 3-2.

Direkt efter matchen tog jag mig in till stan för bio igen och den här gången blev det Sucker Punch som var konstig men avslutades med bra citat som både jag och mitt sällskap gillade. Vi gick sen runt i stan i någon timme. Genom Gamla stan, Kungsträdgården och alla möjliga vägar vid vattnet. Mysigt att gå genom Gamla Stan när det var så lite människor ute och här och där satt det någon som spelade gitarr. I helgen har jag avslutat ett kapitel som har tagit så mycket tid från mig, jag är gladare än någonsin just nu.

Just nu har jag precis ätit en mozzarellaciabatta och druckit smoothie. Snart är det fotbollsträning som gäller. Life is good. Faith, hope and love. P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0