från toppen till botten (men det var kul att se dig iaf)



''En helg i England, när det var du och jag mot världen''

Träningen igår var grymt kul, tack pappa, Salinas, Paulinho och Niklas för grymt spel! Fick tillbaka glädjen igen och spelet var faktiskt riktigt grymt, show på hög nivå från oss alla. Det som hände häromnatten var att en Uggla satt längst upp i flaggstången hemma och hoade så det ekade över hela gården mitt i natten. Det som inte gjorde det bättre var att katterna satt ute på verandan, mardrömsscenario på hög nivå. Den var stor, sjukt stor och det lät när klorna raspade mot knoppen på flaggstången.

Idag började jag min dag med kaos på hög nivå, skulle träffa Ebba vid halv tolv vid svampen men vaknade vid fem över elva hemma på gården. Kastade mig upp och gjorde mig iordning, tog moppen(!) till busshållplatsen, första gången som jag körde den på sjukt lång tid. Låset fungerade inte och det var påväg att sluta i katastrof. Ebbas mobil fungerar inte i Sverige och det gjorde så att vi knappt hittade varandra. Under dagen har jag varit på Kenyas ambassad, gått genom Humlegården, varit på vaccination och ätit en helt underbar lunch på Vapiano-Stureplan med Ebba.

Så kul att ses igen, har ju gått lite drygt två månader sen jag hälsade på henne i Cambridge. Då hade vi en underbar helg, värd att minnas. Yoga, jacuzzibad, festande med stort F, middag på en grym italiensk restaurang i London och på Jamie Olivers, passionsfruktsmojito, punting och mycket,mycket mer. Nu vet jag inte när vi ses igen, augusti känns så långt bort just nu!:(

När jag kom hem från den sena lunchen på Vapiano, stressade jag till jobbet och jobbade sen till 21, nu ska jag sova och drömma mig bort. Jag ska göra allt förutom att tänka på dig, det borde jag iaf.

"Jag ska gå ut och dansa varje kväll.
Jag ska gå ut i gatljuset,
dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0