He is a rebel with a tainted heart





G-star, to die for

Var jättetrött imorse och sjukanmälde mig för att hinna jobba med mitt arbete om muskler, har kommit en bra bit nu. Åt lunch med mamma i Täby C och spanade in G-stars nya kollektion och den är helt grym, mitt absoluta favoritmärke. Skulle kunna köpa allting i hela butiken.  Kom tillslut hem med ett par mörkblåa chinos och en tröja med USA tryck från BB som hade storrea i butiken. Nu blir det lite plugg igen innan jag ska till Täby med Emma som ska klippa sig och sen är det middag som gäller. Senare ikväll är det fotbollträning till klockan tio och då lär jag vara död. See you later, love P.

And he's got my name
Tatooed on his arm
His lucky charm,
So I guess its okay
He’s with me
And I hear people talk
Trying to make remarks
Keep us apart
But I don't even hear
I don't care
Cause mama im in love with a criminal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0