I'll spread my wings- and I'll learn how to fly










''Vi satt på altanen idag och sistaminuten pluggade som vi gjort så många gånger förut''

Satt ute på altanen idag och pluggade tillsammans med Melissa, Winnerbäck, Hoffmaestro och Findus. Sjukt mysigt förutom kemin som bara var tvungen att göras. Kroppen är trött efter fyra timmars träning igår, men på ett sätt känns det bra. Vi förlorade matchen med 1-0 men det var vi som hade hela matchen, dom hade nästan inga skott på mål. Jag hade ett superläge och fick till ett bra skott men målvakten flög upp och gjorde en otrolig räddning, men så är det ibland. För övrigt både längtar jag och saknar på samma gång-så att det gör ont.

Imorgon blir nog en bra men stressig dag som avslutas med skiva på kvällen tillsammans med Viktoria och Frida! Äntligen dags att visa vad vi går för-kommer att bli galet. Annars längtar jag till lovet näsa vecka då jag ska sitta på bryggan och äta vindruvor precis som förut, titta på film tills ögonen värker, göra sushi, åka till forssen- fiska och bara vara.

peace, P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0