På andra sidan jorden, på andra sidan stan


Vad du än gör, vad du än tänker på, hoppas jag att du har det bra. Det du inte vet är att jag tänker på dig precis nu.

Det har varit en bra dag. Jag och Viktoria gick till KH på håltimmen och satt där i drygt en timme. Konstant prat om allt mellan himmel och jord, något som jag värderar oerhört högt och behöver mer än någonsin just nu. På tisdag köör vi, skiva med 90-tals tema, kommer att bli galet det är det enda jag vet. Jag har bestämt mig nu för att satsa den sista tiden, måste både ha kul och kämpa. Jag vet precis vad du känner, fast du aldrig sagt ett ord, du har viljan att bli större men här är du redan stor. Ska jag våga ta chansen?

Love, Paulina.


På andra sidan jorden, på andra sidan stan
Finns ingenting att göra, jag har sovit hela dan
För mycket tid att tänka på allt jag ser hos dig
Jag vet att det går över men det är lika svårt för mig

Här finns så mycket vackert som jag inte kan se
Jag drar mig sakta undan och solen följer med
Jag vet vad jag behöver och jag stannar där jag är
Det regnade idag och det finns en mening med det

Har du en famn för mig?
Var du än befinner dig?
Har du en famn för mig?

Men älskling flyg till mig jag vill att du ska se
Att det regnade idag och jag tackar dig för det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0