Private party to the dawn

Hämtade H vid tjugo över sju imorse och åkte till Åva för att skriva högskoleprovet som jag tror gick bra:)
Träffade personer från min gamla klass och Julia från jobbet, blev så glad av att se henne! Känns så galet länge sen som man gick i nian. Var nervös över att ta emot avslutningsrosen på scenen och ha klackar på balen. So long time ago, so many memories, men trivs mycket bättre med allt nu. Utan tvekan. Är en helt annan person. Blev sen god middag i Täby C med F.

Nu sitter jag och nostalgilyssnar på musik som jag upplevt mycket till. Minnena tar aldrig slut och just idag ska jag tänka tillbaka och uppleva allt igen. Jag tror att ni precis som jag känner att det finns vissa saker som ni bara skulle vilja få uppleva en gång till, känna känslan, glädjen, styrkan eller vara med just den personen på den platsen igen. Jag saknar, minns och längtar till framtiden på samma gång. Sitter nog fortfarande kvar här imorgonbitti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0