Turbulence





Nu

Släppte ut hästarna och gav dom mat klockan sex, somnade om till nio, mockade, stressade till jobbet, kastade i mig en cheeseburgare, jobbade i tre timmar med konstant rush och kaos, åkte hem, ställde in middagen på Vapiano, fixade allt med hästarna, krattade kanterna på ridbanan tills jag fick båsor och skavsår på hela händerna (var är mannen när man väl behöver honom liksom?;)), fixning, stor chokladbit och nu sitter jag här. Ska försöka fixa sista minuten plugg så att morgondagen löser sig, inte en enda lugn minut idag och dessutom har jag träningsvärk sen innebandyn igår. Men jag taggar samtidigt lite smått inför matchen imorgon och inför showen imorgon kväll. Det här ska nog lösa sig. Du säger att du minns, men det var för länge sen för att ens komma ihåg.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0