aloha



Hösten är påväg, säg du som gått vid min sida, visst börjar vårat liv nu? Jag skulle förstå dig om du ändrade dig och vände om, men jag har bestämt mig nu, nu börjar det på riktigt. Om du lutar dig mot solen och jag lutar mig mot dig visst blir det lättare då?  För första gången på väldigt länge vill jag verkligen någonting, jag vill spela innebandy och satsa allt jag har. Imorgon ska jag ut på planen igen.

Förmiddagen spenderades vid sjön med M, vi matade fåglarna och bara gick och gick. UNDERBART. Att jag nu går runt samma sjö som jag gjorde när jag var liten är både häftigt och konstigt. Så mycket har hänt sen sist, vem vet vad som händer den närmsta tiden? Man förändras och blir starkare hela tiden. Blir det som jag vill är jag snart på Hawaii, skriver om mina resor runt om i världen och surfar på större vågor för varje dag som går. Jag ska dit. Jag ska leva ett fritt liv, vid vattnet någonstans i världen.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0