because of you

Under de sista dagarna på detta sommarlov har jag bland annat dansat i timmar till Don Omar live i Annexet, tränat på Sats - Zumba + Body pump, längtat, saknat och känt lyckan inombords. Imorgon är det ny vecka, ny start, ny skola, nya lärare, nya resvägar, nya människor och nya äventyr som gäller. Hoppas på succé. Det har hänt så mycket den här sommaren och mycket har förändrats. Saknar mycket men mest av allt saknar jag dig. Det var att skiljas från dig som tog mest av kraft av mig under den tiden. Jag minns fortfarande den kvällen, du och jag. Alla minnen tillsammans är helt oslagbara och efter så många år tillsammans kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta. jag älskar dig så.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0