ain´t gonna loose you

Dagarna går, och jag lever lite mer för varje dag precis som alltid. Jag har underbara vänner, tack för att ni finns. Planeringen är i full gång inför sommarens bravader, miami 2 ibiza, kan bli sanning. Vill åka utomlands minst fem gånger i år och så kommer det nog att bli. Jag göra det jag älskar mest och vara med dom som betyder mest, inget ska få stoppa mig. Stora förändringar är på g men jag hoppas att dom för med sig mest positiva saker (hoppas,hoppas,hoppas).  Tänker ibland på förra året och allt som hände då, för mycket men samtidigt för lite. Började året i London där jag satt på diverse Starbucks, shoppade på Primark och levde livet. Jag var i RP två underbara veckor, surfing, många kvällar vid poolen och drömmar inför framtiden, som hjälpte mig att klara av resten av året med plugg och en kommande vinter. Sweet 18, kärlek, tog körkort och spenderade många nätter på dansgolvet tillsammans med dom bästa, ett oförglömligt år.

Nu ska jag snart ha specialidrott och drömma mig bort till paraplydrinkar,badvakter och ett varmt Miami.
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0