Saturday, im in love

Under den senaste tiden har jag tagit kontakt med eller av slump fått kontakt med människor från mitt förflutna. Det får mig att tänka på hur livet såg ut för några år sedan. Så mycket har hänt på så kort tid. Jag skulle kunna skriva en bok om allt som har hänt bara under hösten. Både positivt och negativt som har fått mig att växa enormt som person. Jag har träffat många nya människor och varit med om mycket. Under de senaste månaderna har jag tagit körkort, firat sweet 18, fått jobb, haft många totalt crazy utekvällar, varit i England, (under samma kväll druckit passionsfrukt mojito, blivit bjuden på bröllop i Dubai, ätit middag på en underbar restaurang med galna brudar vid bordet bredvid Mel Gibson, druckit en varm choklad för 70kr på Harrods- blev bjuden och fått komplimanger av en snygg italienare).

Glöm ej att leva min älskade vän - för dagen som gått kommer inte igen
P skulle vara stolt över mig när jag säger att jag lever varje dag i mitt liv som om den skulle vara den sista. Jag njuter varje dag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0