Yesterday night



Jag: Jag har hela livet framför mig, kommer att köra järnet ikväll.
Han: Det har du rätt i, men jag är rädd.
Jag: Du måste våga ta chanser, leva det liv som du vill leva. Vad har du att förlora?
Han: Vet inte.
Jag: Börja med att hoppa bungy jump eller gör något annat galet! Du kommer inte att ångra dig.
Han var tyst och det fick mig att inse. Han lever inte för kicken precis som jag. Han vågar inte ta chanser, visste inte vad han en gång hade att hämta hem. Visste inte vad han hade under någon timme och som han aldrig kommer att ha igen, du trodde att du hade mig men det hade du aldrig. Du fick en sista chans och jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0