jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför


Vaknade tidigt, fixade stallet och satte mig i audin för att köra nästan tio mil till Skoklosters slott där jag har spenderat min dag. Gick runt tillsammans med en släkting som jobbar där och vet allt (läs ALLT). Lite kusligt att gå runt med en ficklampa i ett öde slott (har inte öppet på vintern) bland uppstoppade hästar, vapen och rustningar men välbehövligt för mitt projektarbete. Ska åka dit igen när det blir lite varmare eller ta på mig en varmare jacka! Riktigt kallt! Tack för hjälpen.


Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på
...En kyss innan du går, en kyss att bygga en dröm på

Jag var ingen
Du var aprilhimlen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0