man kan inte göra allt men man kan göra något.

Jag måste sluta förvånas över människor. Ibland blir jag dock så förvånad att jag inte kunde låta bli att le och skratta inombords. Helt sjukt faktiskt. Jag måste sluta tro att alla vågar stå för saker som händer runt omkring dem. Jag kan dock inte sluta hoppas på att människor öppnar sina ögon och ser efter vad som sker. Att ta tag i läget, tänker efter innan man gör något och inte bara tänka på sig själv i alla dess situationer. Jag kan lova att du får folk att tänka till om du är den personen som inte följer strömmen. Våga säga nej. Våga säga ja. Man måste våga. Ibland måste man ta chanser. Men det absolut viktigaste: Våga stå för någonting som du tror på, dvs våga stå för din åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0