not yours to take

De senaste fem dagarna har jag spenderat med en av mina absolut bästa vänner. Vi har bland annat bowlat, shoppat i snöstorm och sett på bio. Jag får inte heller glömma att vi har sett på så många filmer satt jag knappt kan räkna dem på en hand. Att bara prata om allt mellan himmel och jord medan natt blir till morgon, finns det något bättre? Att bara sitta och asgarva i flera timmar tills man får skavsår i kinderna, perfektion. Tiden åker tyvärr iväg som ett x2000 tåg men jag kan inte säga annat än att det var ett perfekt avslut på detta lov.

Kommentarer
Postat av: my

Emma du har verkligen sammanfattat allt perfekt;) allt tillbaka mot dig <3

2011-01-07 @ 19:11:30
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0