vi delar samma dröm



Jag kände för en förändring så jag tog mig i kragen och färgade håret. Hade tvekat rätt länge om jag skulle göra det men sedan slog tanken mig, vad är det värsta som kan hända? och wooops så var förändringen gjord. Nöjd men det ska bli mörkare.
Tittade igenom en gammal spellista häromdagen och min blick drogs genast till en låt som nu framkallar nostalgi.  En låt som påmminer mig om hur tiden var då. En låt som vi spelade tills vi kunde hela texten utantill. En låt som vi spelade så många gånger i rad att högtalarna måste ha tröttnat på den. Låten som var våran och som vi spelade som tidsfördriv. Låten som vi spelade medan vi passerade alla vägskyltarna. En låt som alltid kommer att finnas kvar.  En låt att minnas till.

Kommentarer
Postat av: my

brunett så hett, fast nä jag behåller mitt blonda ;)

2011-01-23 @ 21:06:41
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0