Barfota fötter genom hela stan, i en främmande stad

Jag är så underbart lycklig! Finns inga ord just nu. Det här året kommer att bli bäst, finns inget som kan stoppa mig nu. Den här resan har förändrat mitt liv. Skulle kunna skriva en bok om allt jag varit med om de senaste två veckorna. Det som är minst lika bra är att jag har underbara kompisar där hemma, det här är vårt år, precis som vi sa på nyår! OCH, jag har drygt en vecka kvar i paradiset!

jag skulle sitta på ett tåg mot Paris
och låta Stockholm va
jag skulle få den tiden över för mig själv
som jag sagt att jag vill ha
jag skulle unna mig att drömma
hundra mil genom Europa
om en främling
lika tillitsfull som du
jag skulle pröva mina läppar mot nån annan
om du lämnade mig nu

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0