drömmer mig bort i ett iskallt ikea land

Mycket har förändrats sen jag skrev sist. Jag har levt livet fullt ut och kanske mer än någonsin vilket har varit helt jävla underbart. Det visade sig att det var precis det som jag behövde, för när jag väl satt vid gaten på Miami international airport på väg hem hade någonting förändrats. Det var känslan av att sitta med pumpande musik i framsätet på en GMC yukon med händerna utanför rutan, åkandes förbi Miami beach och med galet mycket frihet inombords som gjorde förändring. I drömmarnas land us of the a levde jag verkligen i en dröm, en dröm som jag aldrig ville vakna upp ur. Det var kanske när jag hittade min flygplansstol i planet som hade destination Stockholm som jag verkligen förstod. Att allt som hänt under de tre veckor jag varit där satt djupa spår och att de byggt upp grunden för något nytt. Jag hann inte fundera mer innan jag lutade mig tillbaka i stolen och somnade. Fortfarande i drömmarnas värld.

allt som flyger upp måste landa till slut men jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0