Nothing but love



Vet inte om det är för att jag är galet partysugen (på torsdag och fredag smäller det) eller om det är för att jag omges av snygga människor (både på insidan och utsidan) som livet är underbart. Och det viktigaste av allt I'm over en viktig sak som inte ens var värd att tänka på. What goes around comes around. Fuck you. Imorgon är det working 9 to 5 som gäller men jag klagar inte, på onsdag får jag finbesök och runt lunch samma dag ska jag fika med en vän som nog kommer att göra Stockholmsnätterna sjukt dangerous med mig i sommar! Den här sommaren kommer definitivt att sluta bättre än den började, inget stoppar mig nu. Ok you drive a Maserati, but that don't impress me much

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0