These will be the times we look back on with happiness




''Jag hoppas att jag står sådär snart igen''

Det är mycket som man vill göra men vart ska man börja egentligen? Idag har jag tagit ett stort beslut som kan förändra mitt liv, antingen är det något som jag vill göra i framtiden eller så är det något som får mig att veta vad jag vill. De senaste dagarna har drömmen växt sig starkare, jag tror att jag vill bli polis. Det här kan vara en bra början till min dröm och jag hoppas att jag har valt rätt. Förutom att jag tagit ett stort beslut har jag också jobbat i sju timmar och det var jobbigt kan jag säga efter nio timmars arbete igår, jag trivs inte och måste därifrån, det är jag ju också snart.

En annan viktig sak som hänt i mitt liv är att jag nog ska börja spela floorball igen, fortsättning följer. Den senaste tiden har jag hållt igång med cykel runt sjöarna i över en timme nästan varje dag, det är kul och något jag tänker fortsätta med för att bygga upp konditionen.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0