USA IMORGON!! wweeehooooo

Imorgon drar jag till MIIIIIAAAAMMIIIIII!! OMG! det här kommer bli bra! Det kommer shoppas i mängder, stekas på Floridas finaste stränder, snorkla, njuta, sola, äta skaldjur, restauranger, nya människor, galenskaper, sena nätter, solnedgångar, delfiner, leva livet och självklart ta tusentals nya bilder!! Resan är lång men jag är helt säker på att jag kommer tycka att det var värt det när jag efter många timmar ser Miami Beach från flygstolen, känner på mig att jag med tårar i ögonen kommer gå ut ur flygplanet och möta den tropiska luften och värmen. Ååh vad det här kommer bli braa! Har hört att det är som en vägg när man går utanför planet, att värmen bara slår imot en, me like.











Imorgon är det jag som sitter och ser det här utanför flygplansfönstret, längtar. lycka

Kommentarer
Postat av: my

blir inte alls avis..ELLER INTE hahaha, ha de galet roligt nu :D kraam <3

2011-06-17 @ 16:18:46
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0