sången dom spelar när filmen är slut

jag har inte ens hunnit märka att gräset blivit grönt eller att blommorna blommar. kanske är det en varningsklocka eller en stoppskylt framför mina ögon som säger att det är dags att försöka stanna upp. stanna upp och njuta, ta vara på dagen och bara leva. har blivit bättre på den näst sista punkten men den tåls att jobba på. jag gör mitt bästa i alla situationer och jag är nöjd över vad jag har gjort hittills. jag tog tjuren vid hornen idag för den hundrade gången denna månad. jag lär mig nya saker varje dag och blir bara starkare. what doesn't kill you only makes you stronger. men jag väntar bara på att all denna saknad ska komma ikapp en som den gjort många gånger förut. det blir lätt så när man inte hinner landa efter någonting. det är två veckor kvar tills jag sitter på planet, det är kanske just en lång flygresa som jag behöver för att sedan landa, kanske både psykiskt och fysiskt, vid miami airport full med ny energi. I hope.

jag kan inte viska mycket högre än så här
det var det enda du sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0