---

Att jag vill ha - drömsemestern i sommar
Att jag lyssnar mest på - musik med grymma texter
Att jag pratar - ofta
Att jag inte gillar - vintern
Att jag avskyr när folk snackar - illa om personer som inte gjort något
Att kärlek är - något jag värderar oerhört högt
Att jag gillar att – tävla och testa på nya saker
Att jag är hemligt förälskad i –  A.R
Att sist jag grät var - av glädje
Att min mobiltelefon är –  grym
Att när jag vaknar på morgonen –  snoozar jag för mycket
Att innan jag går och lägger mig - saknar jag och är glad på samma gång
Att idag har jag –  varit i skolan och på jobbet
Att jag just nu tänker på - att det kommer att spåra ordentligt imorgon
Att i kväll ska jag –  vara glad
Att i morgon kommer jag – shoppa, träna och spendera natten på dansgolvet
Att jag hoppas - att det här året blir det bästa hitills
Att jag verkligen vill - ta studenten och lämna Sverige för ett liv nära en strand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0