Happy

back again. Träningsschemat kraschade. Blir inte av med min förkylning och ställde in allt förutom squashen för att kunna vara med på matchen som är på söndag. Underbar och jobbig vecka på samma gång, mycket har hänt på kort tid. Jag lever lite mer för varje dag och är grymt taggad inför studenten. Jag har underbaaara vänner som får mig att skratta every day, ett jobb som för det mesta fungerar okej, skolan som det inte är långt kvar på nu, en resa att se fram emot och en underbar familj. Tack för att ni finns.

Squashen var btw kul men kunde inte spela all in, nästa gång då j*****! Viktoria och jag är helt crazy, onsdagar är en av mina favoritdagar i veckan helt klart. Imorgon jobbar jag några timmar och sen ska jag nog träffa Cathis, välbehövligt! Nej nu ska jag börja fixa maten, räkor, mums.

Att vara med dig är som att springa över en sommaräng utan att bli trött








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0