it's gonna rain anyway


en härlig sommardag då jag och P sprang runt på stan i våra blåa regnkappor, folk stirrade som om vi vore idioter medans vi bara sprang runt, sjöng och garvade. en dag att minnas

Dagen har bestått av sång, hästar, plugg och lite mer sång. Det känns att våren är på väg vilket glädjer mig när jag springer runt i mina tygskor på dagarna. När jag väl hinner stanna upp och andas tänker jag för mycket, I'll be alright. Jag längtar efter härliga konsertkvällar ute i vimlet, kvällarna på grönan och spontanitet.

du och jag
föralltid
det var så vi sa det
i våra hjärtan

Kommentarer
Postat av: my

haha härlig bild :D

2011-03-14 @ 20:14:49
URL: http://mybergdahl.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0