Lycklig


Det var en regnig dag i augusti, a trip down the road of memories

Träningen igår var awesome, första ''riktiga'' för mig på två veckor! På onsdag jobbar jag när vi har fotbollträning men ska stressa för att hinna vara med på matchen på torsdag, ska bli sjukt kul! Jag känner mig lycklig, vet att jag kan vara utan dig och ändå må bra. Ska bli så skönt att visa alla som sagt att jag inte skulle klara visa saker att jag faktiskt kan det. Livet skulle inte kunna vara så mycket bättre just idag.
Nu ska jag till gymmet och ikväll blir det mys och middag med M,grymt.
yours to keep if you want to. Love, Paulina

Åh långa nätter, där ute finns så många långa nätter
och han ligger ner och vilar mot min arm, jag längtar bort ifrån hans
kyla och hans charm, till långa nätter, till långa nätter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0