One of those days



Jag är tillbaka, back on track. Helgens bravader slutade bra med ett premiärmål på elvamannaplan, så skönt att debuten är avklarad, för jag tror att när jag ser på det som varit, att allt det bästa inte har hänt ännu. Monsterklackarna gjorde succé och det blev en bra kväll på dansgolvet i fredags, och jag, jag är så glad över att du finns i mitt liv. Tack, Tack, Tack. Varit i skolan hela dagen, kom hem för en stund sedan från en fysikföreläsning på Stockholms universitet. Nu vet jag vad jag inte vill göra i höst.

and I will walk on water
and you will catch me if I fall
and I will get lost into your eyes
and everything will be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0