Where do you go?


Det var en galen natt i november
Har längtat efter den här dagen hela veckan. Äntligen dags för helg. Har tråkigt nog drabbats av den värsta förkylningen på länge, mindre kul. Kämpade mig igenom timmarna på jobbet igår men jag hade kul och imorgon är det dags igen. ''Kan inte du ställa dig där ute i rondellen så att vi får fler kunder?'' haha. 

Som det ser ut nu missar jag matchen på söndag för att jag jobbar och är sjuk, tråkigt men i så fall tar jag igen det dubbelt nästa helg. Nu sitter jag i soffan, äter pasta med knäskyddet på och har precis tittat på den bästa filmen genom tiderna, Notting Hill, absolut bäst. Kvällen bjuder på bowling och chill inför jobbet imorgon.

Idag är det tre månader (!!!!!!!!!) tills jag sitter på flyget till Miami, amazing!
It's Friday night, I barely made it through this week
I text my friends; put on my favourite song on repeat
Time is tickin', let's get wicked
Gotta hit the street, hit the street (ohuoh)
There's no need to worry 'cause we're always on the list



Kommentarer
Postat av: Amanda

Tråkigt att du blitt sjuk och inte kan spela i morgon:(. Krya på dig :) kram

2011-03-19 @ 16:53:56
URL: http://bondesoker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0