ALL IN








Gårdagens skiva blev lyckad eftersom vi alltid har det så kul när vi är med varandra. Dans till in på småtimmarna tillsammans med en fröken och en vampyr, kan inte bli annat än grymt. Dagen började med lektion i skolan och sen tog jag pendeln till bästa Viktoria där vi såg på film, åt muffins, middag och pratade. Vi drog sen vidare till Frida med Be my bad boy, be my man. Be my week-end lover. But don't be my friend, dunkandes på högsta volym i bilen, minne livet ut. Vi är bra du och jag, sjukt vad kul man kan ha. Hos Frida fixades det sista och sen drog vi vidare ut i Stockholmsnatten, till Viper Room närmare bestämt. Mycket dans blev det och sen nattligt besök på donken i Upplands Väsby på vägen hem. '' Vi är på Stureplan! Nej på Sturegatan'' haha, shit.

Tre timmar sömn och sen upp igen för specialidrottslektion i skolan som var inställd, fortsatte vidare hemåt och nu sitter jag här. Det blir två jobbiga farväl och sen är det dags igen vår alldeles egna skiva ikväll, jag hoppas att du kommer. Vi ska göra det vi är bra på ikväll, spåra.

Love, P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0