en kväll att minnas

oj oj oj vilken helg det har varit hittills! Balen blev helt galet grym i fredags. Gjorde iordning mig hemma och sen var nästa stopp hemma hos I där vi samlades en hel bunt, tog bilder och sedan åkte vidare till balen. Där väntade tvårättersmiddag och om jag bara hade vetat då hur bra kvällen ändå skulle bli. När musiken väl sattes igång gick jag knappt av dansgolvet, stod längst fram vid rökmaskinen och dansade som om det inte fanns någon morgondag. Bildade danståg med ett helt killgäng som jag aldrig träffat förut, dansade galet tillsammans med tjejerna och bara släppte loss, levde livet. Stannade kvar till stängning och det har fått sina följder, jag kommer fortfarande knappt nerför trappan ;) Helt spårad kväll. Igår blev det grillkväll vilket var riktigt mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0