I hate goodbyes

Jag känner mig tom. tom tom tom  Vad hände egentligen? En sak hann inte ens landa innan nästa dök upp. Det har knappt gått någon timme men saknaden växer något extremt inom mig. Det är tufft nu men jag vet att du har det bra nu. Det är svårt att tänka tanken ens, att det har hänt. Det känns inte som det, det känns som för bara någon dag sedan. Då var läget förändrat, nu är nu. Det kommer ta ett tag att vänja sig vid tanken och saknaden kommer att vara svår. Jag kan inte förstå hur mycket som kan hända på bara två dygn och hur tre stycken farväl kan ske på bara några timmar. En rullgardin drogs ned framför mina ögon igen men jag tänker inte ge upp. Måste försöka landa nu. Känns helt obeskrivligt. Jag vill bara spola tillbaka tiden. Livet är hårt. Tack för allt du har gjort och det gör fruktansvärt ont inom mig att veta att du inte kommer finnas vid min sida längre, kommer kännas tomt. Tack igen, du var utan tvekan något av det bästa jag hade och någonsin kommer ha. forever in my heart. jag saknar dig så det gör ont.

Kommentarer
Postat av: my

Finns alltid här för dig! <3

2011-05-05 @ 16:39:44
URL: http://thejumpingteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0