I'm standing here until you make me move, I'm hanging by a moment here with you



''They say bad things happen for a reason, but no wise words gonna stop the bleeding''

Det har hänt mycket sen jag skrev här sist. I'm still alive but I'm barely breathing. Jag har dansat till tidig morgon på min egen studentskiva tillsammans med dom bästa, vi spårade igen och det blev galet lyckat. Den natten avslutades på donken innan vi gick och la oss trötta med ben som dansat väldigt mycket. Jag är så glad över att ni finns i mitt liv. Jag har vunnit något och förlorat något annat, min bästa vän är borta ur mitt liv föralltid. Sista gången jag såg dig bar jag in dig för att du inte skulle ligga ute och frysa med den höga febern, du kämpade för ditt liv. Snälla följ med mig ut till stallet igen, gå en promenad med mig och lek, sitt med mig på altanen när vi är ensamma hemma bara en sista gång. Vi kommer alltid att vara tillsammans i mitt hjärta. Vi hade ett speciellt band du och jag, något som jag aldrig kommer att ha med något annat djur. Du fick fler liv än någon annan katt, du gick igenom så mycket i ditt liv. Together forever, never apart, maybe in distance but not in heart. Annars är det kärlek i luften och ikväll är det match. Love, P.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0