kan du så kan jag

Det har hänt väldigt mycket på sistonde, har inte hunnit stanna upp utan tiden har bara försvunnit. Jag har bland annat dansat som ghettobrud och gjort lyft till Dirty Dancing inför en publik på ungefär 300 pers, tagit en lång moppetur längs ängarna, räknat dagarna till skolavslutningen, känt att slutet av detta skolår är nära = blandade känslor, sparat pengar till Miami, nya favoritlåtar, varit på fotbollsmatch, mött motgångar, varit lycklig, solat, chattat med en saknad vän, tandläkaren, skrattat när man verkligen inte får, saknat min S, slutar aldrig att förvånas av människor, planerat inför sommaren, haft massvis av nationella prov, längtat och varit på ställen som jag vet kommer framkalla nostalgi och enormt mycket saknad.


'' Tro mig, kan du så kan jag''
Jag kommer komma ihåg dina ord länge, believe me.
Du är bra du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0