vår sista dans

I många år har vi varit ett team. Ett oslagbart sådant. En relation som jag bara hade kunnat drömma om för många år sedan. När jag tänker tillbaka på alla år kan jag inte låta bli att le, du gjorde min värld och det var kärlek vid första ögonkastet. Det tog bara några timmar innan du hade en stor del av mitt hjärta. Du kommer alltid att vara väldigt speciell för mig och jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för allt. Hoppas du förstår hur mycket du betyder för mig. Alla sagor har ett slut och våran saga är tyvärr inget undantag.

Jag kommer alltid att titta tillbaka på våra hundratals bilder tillsammans med värme inombords. Tack för allt. Tack för att du finns. Vi kanske kommer vara ifrån varandra i avstånd men aldrig i våra hjärtan. Saknaden kommer bli galet stor och många tårar kommer att falla från mina kinder. jag älskar dig föralltid, älskling


Kommentarer
Postat av: my

Finns<3!

2011-05-03 @ 22:41:24
URL: http://thejumpingteam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0