i bet you're sweet and hard to get over



Dagarna rullar på och jag skulle ljuga om jag sa att dagarna inte var roliga. Jag träffar nya härliga människor varenda dag, dansar afro, zumba & SH'BAM, lunchar med mina vänner på något mysigt café varenda dag, går halvdagar i skolan och lever livet. Samtidigt saknar jag det gamla och dig. Skänker en tanke till det varenda dag och jag märker verkligen vilka djupa spår det satt inom mig. Utan allt som hänt vore jag inte där jag är idag och jag är så himla glad över att jag kämpat enormt hårt vid motgångar, jag har aldrig gett upp. Samtidigt som jag tänker tillbaka och blickar framåt med hopp i blicken så är det svårt att ignorera att det blir kallare för varje dag som går och att jag mer och mer vill tillbaka till Miami. Resan till USA i somras var den bästa i hela mitt liv och jag har nog aldrig känt mig så fri. crazy days

Kommentarer
Postat av: my

så fin du är!

2011-09-05 @ 23:41:43
URL: http://mybergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0