Varje litet steg



''Jag har tagit mig många steg framåt, backat några och tagit mig framåt igen. Jag vill ibland lite för mycket. När jag träffar gamla vänner, har jag ingenting att säga dem, dem ställer för många frågor. Jag är någon annan nu. Jag kan sitta själv i parken tills solen ändrat färgen i mitt hår och springa längs vattnet och höra vågorna. Jag kan offra allt jag har för dom jag älskar, familjen är viktigare än allt annat.
Men jag behöver dig,
jag behöver nått att skriva om.''

Framtiden är ljus. Jag har snart gått en månad på Stockholms Universitet och det går riktigt bra. Dagarna spenderas på filmhuset eller på JMK för plugg och allt vad det innebär. Idag lyckades vi tillslut efter många timmar tillsammans göra klart vårt grupparbete om Expressen. I helgen spelade jag lasergame med laget och efter det avslutades kvällen på Hard Rock, något som måste göras om.

Jag tycker mig höra mig vad dem tänker; "är hon sådär jämnt?"- Ja det är hon. Vill alltid mer än alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0